فروشگاه اینترنتی لوازم استخر
نوشته شده توسط : estakhrbama

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

امروزه طیف گسترده‌ای از تجهیزات و لوازم جانبی استخر های شنا در بازار وجود دارد. با وجود تنوع بالایی که در انتخاب کاربران دخیل است، ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار باشد که بدانند باید چگونه استخر شنا خود را تجهیز کنند، از کجا باید رشوع کنند و از چه فروشگاه اینترنتی لوازم استخر خرید کنند. لازک به ذکر است که خدمات یک فروشگاه اینترنتی لوازم استخر باید با توجه به هدف کاربر و درک آن طراحی شده باشد تا بتوانید بیشترین کمک را فراهم کند. کاربر قادر خواهد بود گزینه هایی را انتخاب کند که برای استخر خود ایمن تر و کاربردی تر باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین محصولات و تجهیزات استخری اشاره می کنیم که باید در هر فروشگاه اینترنتی لوازم استخر شنا وجود داشته باشد.

پمپ استخری

یکی از مهم ترین تجهیزات استخر های شنا، پمپ استخری است چرا که کارایی اصلی استخر در توانایی انتقال و حرکت دادن آب است. اهمیت پمپ استخر و تامین انرژی به منظور به کار انداختن کل سیستم تصفیه و بهداشت استخر بسیار مهم است، به همین دلیل بسیار حائز اهمیت است که پمپ استخری خود را با انتخاب هوشمندانه سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

فیلترهای استخری

بدون وجود فیلتر استخری برای از بین بردن میلیون ها ذره قابل مشاهده و یا پنهان شده در آب، استخر شما به سرعت تیره و کدر می شود و برای شنا کردن ناسالم می گردد. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات استخری بر این باورند که پس از پمپ، مهم ترین قطعه در سیستم یک استخر شنا فیلتر ها می باشند. فیلتر استخری شما می تواند شنی، کارتریجی و یا دیاتومه‌ ای باشد.

کلرزن ها و فیدر های شیمیایی

آب استخر شما باید در کیفیت متعادلی از نظر شیمی ثرار داشته باشد و به طور دائمی باید ضد عفونی گردد. تجهیزات بهداشتی استخر شنا شامل کلرزن ها، فیدرها و همچنین سلول های آب شور هستند. کارکرد متداول این بخش ها به شما این اطمینان را می دهند که همواره در آبی سالم و سلامت شنا می کنید.

 

روکش های استخری

روکش های استخری به منظور ایمن سازی استخر شنا نصب می شوند. این نوع پوشش ها به منظور جلوگیری از ریزش آوار، ذرات، گرد و خاک و همچنین ورود ناخواسته کودکان و یا دیگر حیوانات به داخل اب استخر استفاده می شوند و با ایجاد یک مانع برای دسترسی به آن، سلامت آب استخر شما را در برابر آلودگی های محیطی تضمین می کند. روکش های استخری بندهای فنری دارند که به عرشه یا دکینگ استخر شما متصل می شوند. این روکش ها برای تامین حداکثر ایمنی، باید به صورت حرفه ای نصب شوند. با نصب روکش استخری مناسب اندازه و سایز استخر خود، می توانید از استخر و همچنین اعضای کوچک تر خانواده خود محافظت کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

چراغ استخری

چراغ های استخر یکی دیگر از تجهیزات و لوازم استخر شنا می باشند که سبب افزایش عملکرد و زیبایی استخر و همچنین ایمنی کاربران در شب می شود. با نصب چراغ های استخری، شنا کردن در شب را می توانید با خیال راحت انجام دهید. اگر شما نیز عادت دارید که در شب هنگام و پس از به پایان رسیدن یک روز سخت کاری به استخر بروید، با نصب چراغ مناسب برای استخر خود می توانید اطمینان حاصل کنید که کل استخر و همچنین محیط اطراف آن کاملاً روشن است. تلاش برای شنا کردن در شب بدون چراغ به طور بالقوه خطرناک است و توصیه نمی شود. علاوه بر ایمنی، نورپردازی استخر همچنین به زیبایی و جلوه استخر می افزاید. شما می توانید، رنگ و سبک هر چراغ را به طور داخواه طراحی انتخاب کنید تا استخر خود را منحصر به فرد سازید.

گرمکن استخری

بسیاری از افراد هیتر ها یا گرمکن های استخری را جز بخش های اصلی یک استخر نمی دانند، اما باید بدانید که آن ها یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که می خواهند همواره و در تمام طول سال از استخر خود استفاده کنند. اگر تنها بخواهید تا در فصل تابستان و در آب و هوای گرم شنا کنید، زمان شنا کردن شما ممکن است بسیار کوتاه باشد. یک گرمکن استخری می تواند یک استخر یخ زده را به یک استخر با آب ملایم تبدیل کند، مهم نیست که محیط بیرون تا چه اندازه سرد باشد. شما می توانید از بین گرمکن های گاز طبیعی، پروپان و همچنین پمپ های حرارتی انتخاب دلخواه خود را داشته باشید‌.باید بدانید که هیتر های گاز طبیعی یا پروپان با سرعت بالایی کار می کنند و می توانند استخر را به هر دمایی گرم کنند. پمپ های حرارتی قیمت کمتری دارند اما استخر را با سرعت کم تری گرم می کنند و تنها در صورتی می توانند با کارایی بالا کار کنند که دمای هوای محیط حدود 55 درجه فارنهایت باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

نردبان و ریل استخری

نردبان و ریل استخر شنا سطح ایمنی بیشتری را برای شناگران ایجاد می کند. به طور معمول نردبان ها در انتهای عمیق استخر نصب می شوند. اگر کاربران ضمن شما در انتهای عمیق خسته شوند، می توانند به راحتی از نردبان بالا بروند و دیگر نیاز ندارند تا به طرفین استخر شنا کنند. این امر به ویژه در شرایطی که شناگر خسته است بسیار مفید خواهد بود.به طور معمول، استخرها در انتهای کم عمق خود دارای پله هستند. همانطور که مشخص است، این پله ها می توانند کاملاً لغزنده باشند. با نصب ریل در طول این پله ها می توانید از لغزش خود هنگام ورود و خروج به استخر جلوگیری کنید. نردبان و ریل در رده اساسی ترین تجهیزات لوازم جانبی استخر قرار دارند و ایمنی کاربان را تضمین می کنند.

دماسنج

خرید دماسنج استخر یکی از کم هزینه ترین تجهیزات و لوازم استخر شنا است، اما حضور آن می تواند بسیار مفید باشد. اگر گرمکن یا هیتر استخری دارید، می توانید با استفاده از دماسنج میزان دمای مناسب آب استخر خود را به راحتی تعیین کنید. این امر می تواند در مصرف شخصی و هزینه های انرژی صرفه جویی قابل توجهی کند. اگر هیتر ندارید، دماسنج خود را بررسی کنید تا ببینید آیا استخر به اندازه کافی گرم است یا خیر.

جارو های رباتیک استخری

یکی دیگر از تجهیزات بهداشتی استخر های شنا، جارو های رباتیک استخری می باشند. شما همچنین می توانید به صورت دستی و با استفاده از برس های مخصوص نوع استخر خود، دیواره ها و کفی استخر خود را تمیز کنید، اما باید بدانید که امروزه بسیاری از کاربران در جارو های رباتیک سرمایه گذاری می کنند چرا که آن ها سرعت عمل بالاتری دارند. جارو های رباع می توانند به طور مداوم گرد و خاک، برگ ها، ضایعات و دیگر آلودگی ها را از میان بر دارند. آن ها در سر تا سر استخر شما حرکت می کنند، می توانند از دیواره ها بالا بروند و در برخورد با موانع جهت حرکت خود را تغییر دهند. استخر شما با صرف هزینه و زمان کمتری در طولانی مدت نگهداری می شود.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: